2011. november 16.

Könyvajánló - Szcientológus voltam

Szeretettel ajánlom figyelmetekbe Bonyai Péter: "Szcientológus voltam - Egy kiugrott csúcsvezető vallomása" című könyvét, amelyet tegnap kaptam kézhez miután megrendeltem, és már a felét el is olvastam. Közérthető, olvasmányos, és megdöbbentő. Nekem C.S. Lewis egyik mondása jutott róla az eszembe: "Ha az emberek nem hisznek többé Istenben, akkor nem a semmiben fognak hinni, hanem mindent elhisznek."

Ha valakit közületek jobban érdekel a téma, vagy legalábbis jobban szeretné érteni ennek az egyháznak nevezett szervezetnek a működését, annak nem árt elolvasnia ezt a könyvet. A Heti Válasz Kiadó adta ki, és ára 2.230.- forint + 1.000.- forint postaköltség. Megéri megrendelni!
"Ilyen könyv még nem jelent meg Magyarországon. Számtalan írás, kiadvány foglalkozott már a szcientológia egyház árnyékos oldalával, eddig azonban még nem akadt olyan hazai szcientológus, aki a szervezetből kilépve önnön élményeinek hitelességével, első kézből számolt volna be tapasztalatairól.
Bonyai Péter megejtően őszinte és kíméletlenül önkritikus vallomása arról, hogyan lett egy, a világban életcélt kereső tizenévesből másokat megalázó és kizsákmányoló szcientológus. Arról, hogy milyen jelekből lehet felismerni e szervezet hol tragikomikus, hol velejéig abszurd, de mindenestül embertelen természetét. És arról, hogy van-e út visszafelé a háború, elmebaj és bűnözés nélküli világ eljövetelével kecsegtető, a valóságban azonban a megtébolyodás közeli állapothoz vezető Hídon."

0 megjegyzés: